pátek 1. května 2015

Prejav Adolfa Hitlera k 19.9. 1939

Adolf Hitler hovorí o zverstvách páchaných na Nemeckom obyvateľstve po dobití Poľska dňa 19.9.1939. Preložil som jeho slová priamo z videa, toto vás pri najmenšom dostane, pretože ja som ostal šokovaný. Dnes by sa na jeho čin pozeralo ako na humanitárnu akciu
Prejav:
Chceme v tomto okamihu prideliť poľským vojakom úplnú spravodlivosť. Poliak na mnohých miestach statočne bojoval. Ich nižšie vedenie robilo zúfale činy, ich stredné vedenie bolo primálo inteligentné a ich najvyššie vedenie zlé pod každú kritiku, ich organizácia bola Poľská.
V tomto okamihu sa nachádza približne 300 000 vojakov v Nemeckom zajatí. 2000 dôstojníkov a veľa generálov, ktorí zdieľajú osud. Ale musím i spomenúť, že i mimo našej priznanej odvahy mnohých Poľských oddielov, sú tu i najšpinavšie činy za posledné desaťročia. Sú to veci, ktoré som ja ako vojak svetovej vojny bojovanej na západe nikdy nemal možnosť spoznať. Tisíce zlynčovaných Nemcov (Volksdeutche) , zverský pozabíjané ženy, dievčatá a deti. Nespočetné množstvo zranených Nemeckých vojakov a dôstojníkov, ktorí padli do zajatí, boli masakrovaní , boli im povypichované oči, beštiálne znetvorení a to najhoršie je, že Poľská vláda to otvorene priznala vo svojom rozhlasovom vysielaní, že zoskočení a zajatí vojaci Luftwaffe boli vraždení a tak ďalej.
Boli naozaj momenty, že sme si museli povedať, či si pod týmito okolnosťami máme robiť výčitky. Nie je mi známe, že ktorýkoľvek z našich demokratických štátnikov našiel slovo aby protestoval proti tomuto barbarstvu. Nemeckej Luftwaffe som dal pokyn, aby túto vojnu viedli humánne , to znamená, že ju majú viesť len proti bojujúcim jednotkám. Poľská vláda dala civilnému obyvateľstvu za úlohu aby viedla vojnu z kríkov(partizánska vojna) a z prepadu. Bolo veľmi ťažké zdržať sa násilia a tu by som hneď zdôraznil, že by si v demokratickej krajine nemuseli myslieť, že to tak musí byť naveky, keď to inak chcú mať tak to inak mať môžu.
Poľský maršal, ktorý teraz narieka povedal, že Nemcov a Nemeckú armádu rozseká, bolo to utrpenie pre našich Nemcov (Volksdeutche). Desaťtisíce bolo odvlečených, zneužitých a hrubým spôsobom zabitých. Sadistické beštie vypustili svoje perverznosti a demokratický svet nepohol ani obočím.
Často som si pokladal otázku, kto mohol takto Poľsko zaslepiť. Verili skutočne, že Nemecký národ si to nechá od takého smiešneho štátu tak dlho páčiť?
Toto Nemecko, Nemeckého spoločenstva všetkých Nemeckých kmeňov, Veľkonemecká ríša.
Zdar víťazstvu, zdar víťazstvu, zdar (Sieg Heil)

Žádné komentáře:

Okomentovat